loading...
mohioll
mohioll بازدید : 67 دوشنبه 31 مرداد 1390 نظرات (0)
چهار قانون طلايي لاغر شدن طلايي چهار قانون طلايي لاغر شدن. کتاب چهار قانون طلايي لاغر شدن. ويژه خانمها و آقايان ... گامهايي ساده به سوي موفقيت * آيا خانه و خانواده,بي اشتهايي,رژيم غذايي,زيبايي,زيبايي اندام,سلامتي,سوء حاضمه,سوخت و ساز بدن,غذا خوردن,لاغر شدن,ورزش,چاقي,کاهش اشتها,کاهش وزن,گرسنگيآن واقعا اين گونه است . ...
mohioll بازدید : 65 دوشنبه 31 مرداد 1390 نظرات (0)
کتاب شور و عشق زندگيتکنولوژي رابطه, خريد شور و عشق زندگي, خريد کتاب روانشناسي, خريد کتاب روانشناسي ازدواج, خريد کتاب روانشناسي رابطه, خريد کتاب روانشناسي روابط, خريد کتاب روانشناسي شور و عشق زندگي, خريد کتاب روانشناسي موفقيت, خريد کتاب شور و عشق زندگي, خريد کتاب نوشته باربارا, خريد کتاب نوشته باربارا دي انجليس, کتاب اعتماد به نفس, کتاب شور و عشق زندگي
mohioll بازدید : 65 دوشنبه 31 مرداد 1390 نظرات (0)

کتاب اعتماد به نفس

ويژهخانمها و آقايان

آيا شما فرديخجالتي ، فاقد اعتماد به نفس کافي و گوشه گير هستيد؟

آيا در اجتماع خود را پايين تر از ديگران مي پنداريد؟

آيا مي دانيد چه عواملي در رسيدن به حس اعتماد به نفس موثر هستند؟

آيا مي خواهيددريک لحظه اعتماد به نفس تان را شکل دهيد؟

دوست داريد مدام از شما بپرسند چطور اينقدر اعتماد به نفس داريد؟

حقيقت اعتماد به نفس بسيبار ساده اما عميق است وقتي ذات حقيقي اعتماد به نفس را دريافتيد قادر خواهيد بود که منبع دروني قدرت بي نهايت خود را کشف کنيد قدرتي که بيش از حد تصورتان به شما آرامش و انگيزه خواهد داد.
آيا تا به حال فکر کرده ايد که دوست دارم اعتماد به نفس بيشتري داشته باشم؟آيا منتظريد که وقتي اعتماد به نفس بيشتري پيدا کرديد،کارهاي خاصي انجام دهيد؟آيا تا وقتي که احساس بهتري نسبت به خودتان پيدا کنيد نوشتن فلان کتاب،کشيدن فلان تصوير،شروع يک کار جديد يا قرار گذاشتن با فرد مورد علاقتان را به تعويق مي اندازيد؟آيا گوشه اي نشسته ايد، يا آنقدر که دوست داريد فعاليت نمي کنيد به اين اميد که روزي اعتماد به نفسي که در جستجويش هستيد به طرز معجزه آسايي ظهور کند؟آيا احساس مي کنيد با اينکه تا حدي به موفقيت و پيشرفت در زندگيتان رسيده ايد،در درونتان هنوز آن قدر که دوست داشتيد خودتان را قوي و مطمئن نمي دانيد؟


کتاب اعتماد به نفسكتاب فوق براي اغلب كساني كه مضطرب و فاقد اعتماد به نفس هستند مفيد است .به اين ترتيب با 10 روز مراقبت از خود ورعايت نكات اين كتاب به اعتماد به نفس سرشار دست ..
mohioll بازدید : 56 دوشنبه 31 مرداد 1390 نظرات (0)

کتاب چرا زنان خسته به نظر مي رسند

ويژهخانمها

آيا شما دچارکم خوابي و استرس و نگراني هستيد؟

آيا بي حوصله ، خسته و افسرده به نظر مي رسيد؟

آيا مي خواهيد از علت خستگي و ساير مشکلات خود مطلع و آنها را برطرف سازيد؟

زماني که افراد جامعه مبتلا به فشارهاي روحي (استرس) هستند ميزان قند خون آنها به نسبت کاهش مي‏يابد. دکتر اسميت معتقد است که اين امر موجب مي‏شود تا کلسيم، منيزيم و ويتامين‏هاي B در بدن جذب نشوند و بدن به تدريج فاقد اين موارد مي‏شود. اگر اين کمبود با خوردن و نوشيدن مواد حاوي ويتامين و مواد معدني و حتي قرص‏هاي جانشين اين مواد از بين نرود بدن با عوارض بدتري روبرو خواهد شد. در اين کتاب دکتر اسميت راه حل اين مشکل را خوردن قرص‏هاي محتواي اين مواد معرفي مي‏کنند زيرا لازم است تا ويتامين‏ها و مواد معدني به ميزان کافي در برنامه غذايي وجود داشته باشد.اکثر زنان بيش از حد معمول کار و فعاليت مي کنند و در مقابل به خورد و خوراک خود کم اهميت هستند و غذاي کمي را ميل مي کنند و تنها به فکر کاهش وزن هستند و در نتيجه فرمول زير کامل مي شود:
خواب کم+غذاي کم+پذيرفتن مسئوليت زياد=خستگي مفرط و افسردگي

به شما قول مي دهيم که در اين کتاب از علت خستگي خود و راهها و شيوه هاي برطرف کردن آن مطلع شويد.شما در اين کتاب مي توانيد از تمامي موارد از قبيل چگونگي مصرف درست ويتامين ها و چگونگي مقابله با بي خوابي و يا تغيير عادات روزمره آگاه شويد.


کتاب چرا زنان خسته به نظر مي رسندتصوير جلد کتاب چرا زنان خسته به نظر ميرسند؟: PMS, استرس, افسردگي, براي جلوگيري از خستگي چه کنيم؟, خستگي, خستگي بدن, قاعدگي, قند خون, مبکتاب چرا زنان خسته به نظر ميرسند, خريد کتاب چرا زنان خسته به نظر ميرسند ...ارزه با استرس, .. , موفقيت, PMS, استرس, افسردگي, براي جلوگيري از خستگي چه کنيم؟, خريد پستي کتاب چرا زنان خسته به نظر مي‏رسند؟, خريد کتاب چرا زنان خسته به نظر مي‏رسند؟, خريد کتاب چرا زنان خسته هستند؟, خستگي, خستگي بدن, قاعدگي, قند خون, مبارزه با استرس, مبارزه با افسردگي, پريود, چرا زنان خسته هستند؟, کاهش استرس, کمبود آهن, کمبود منيزيم.‏‏‏
mohioll بازدید : 64 دوشنبه 31 مرداد 1390 نظرات (0)

کتاب صد و يک روش رمانتيک بودن

ويژه خانمها و آقايان

چگونه يک ارتباط و زندگي عشقولانه و دلپذير با نامزد يا همسر خود داشته باشيم؟؟

يکصد و يک روش منحصر بفرد ، براي شروع حس عاشقي و رمانتيک بودن تقديم به شما.

اگر خالصانه و عاشقانه يک قدم در راه عشق برداريد مطمئن باشيد که عشق براي رسيدن به شما چند قدم برميدارد.کافيست که خودتان بخواهيد.فقط خودتان بخواهيد.


کتاب صد و يک روش رمانتيک بودن تصوير کتاب صد و يک روش رمانتيک بودن: تصوير جلد کتاب صد و يک روش رومانتيک بودنروش رومانتيک بودن. چشمان سرشار از عشق; نگاه کردن; به چشمان معشوق ... - 101 کتاب صد و يک روش رمانتيک بودن. کتاب چرا زنان خسته به نظر مي رسند. لينكهاي مفيد. آگهي و ... روش خريد: ابتدا کالاي مورد نظر خود را درب منزل يا محل کار، در ...عشق و ازدواج, ازدواج, باربارا دي آنجليس, رمانتيک, رومانتيک, عشق, عشق و ازدواج
mohioll بازدید : 49 دوشنبه 31 مرداد 1390 نظرات (0)

کتاب چگونه مردان را به گوش دادن وادار کنيم

قابل توجه خانمها

اگر مي خواهيد بهقلب يک مرد دست يابيد

ابتدا بايد بهمغز او دست يابيد

آيا مي دانيد چگونه و در چه زماني اينکار را انجام دهيد؟

آيا مي دانيد چه وقت و چه زماني سر صحبت را با مردان باز کنيد؟

آيا مي خواهيد همسرتان احساساتش را براي شما به زبان بياورد؟

آيا تمايل داريد نيازهاي عاطقي شما توسط همسرتان بر آورده شود؟

يک زن به طور بديهي فرض مي‏کند، اگر همسرش، او را دوست دارد بايد به حرفهايش گوش دهد اما به طور غريزي نمي‏داند چقدر براي مرد سخت است از طرف فردي که به او اهميت زيادي مي‏دهد نظرات منفي بشنود. اگر از مرد توقع داشته باشيم که چون همسرش را دوست دارد پس بايد به راحتي حرفهاي او را گوش دهد و درک نمايد، به طور عملي، کار گوش دادن را براي مرد سخت تر کرده ‏ايم. بنابراين، وقتي زن به روشي متفاوت از مرد تشکر کند (مثل همان تشکر براي طفره رفتن) در نتيجه مرد براي انجام کارهايي که باعث گوش دادن مي‏شود رغبت بيشتري پيدا مي‏کند.


تصوير روي جلد کتاب چگونه مردان را به گوش دادن وادار کنيم: آشنايي با مردان, خريد اينترنتي کتاب چگونه مردان را به گوش دادن وادار کنيم؟, رفتار مردان,کتاب چگونه مردان را به گوش دادن وادار کنيم ؟ قابل توجه خانمها اگر مي خواهيد بهبه مغز او دست يابيد ... قلب يک مرد دست يابيد ابتدا بايدعشق و ازدواج,آشنايي با مردان,خريد اينترنتي کتاب چگونه مردان را به گوش دادن وادار کنيم؟,رفتار مردان,شناختن مردان,چگونه مرادان را به گوش دادن وادار کنيم؟,کتاب چگونه مرادان را به گوش دادن وادار کنيم؟
mohioll بازدید : 57 دوشنبه 31 مرداد 1390 نظرات (0)

کتاب زناني که مردان عاشقشان مي شوند

قابل توجه کليه خانمها(مجرد و متاهل)

آيا فکر کرده ايد چرا تا بحال مجرد مانده ايد؟

چرا تا کنون فرد مورد مورد نظر خود را پيدا نکرده ايد؟

آيا مي دانيد مردان به دنبال چه زناني هستند؟

آيا مي خواهيد اين مشکلات را رمز گشايي کنيد؟

شايد هم مي خواهيدآتش عشق را در زندگي مشترک خود شعله ور کنيد!

آيا تا به حال پيش آمده که در مورد روابط خود بينديشيد و سپس احساس کنيد که يک جاي کار مي لنگد؟احتمالا شما نيز مانند بسياري از افراد، مجرد هستيد و روابط اجتماعي خوبي هم داريد و براي آشنايي بيشتر، با افراد بسياري ملاقات کرده ايد و از خود مي پرسيد که چرا با اين وجود نمي توانيد فرد مورد نظر خود را پيدا کنيد شايد هم متاهل باشيد يعني شريک زندگي خود را پيدا کرده ايد اما احساس مي کنيد در اين زندگي مشترک، عشق را گم کرده ايد.پاسخ شما در اين کتاب نهفته هست!!
بسيار خوب، اگر مي خواهيد همسر مناسبي پيدا کنيد يا آتش عشق را در زندگي مشترک خود شعله ور کنيد کتاب مناسبي را انتخاب کرده ايد.
زنان بسياري وجود دارند که در برخورد با مردان داراي مهارت بسيار بالايي هستند.گويا اين زنان خصوصياتي دارند که براحتي مي توانند مردان را جادو کنند.با مطالعه اين کتاب مي توانيد به اسرار انجام اينکار پي ببريد.
اين کتاب اصولي را ارائه مي دهد که هم براي افراد مجرد و هم براي آنان که متاهل مي باشند کاربرد دارد.


کتاب زناني که مردان عاشقشان مي شوندتصوير کتاب زناني که مردان عاشقشان ميشوند: عشق, ازدواج, آشنايي با ازدواج. فصل دوم: خواسته واقعي مردان چيست؟ آن زن به او احساس خوبي مي‏دهد; اگر مرد سر باشد،
mohioll بازدید : 50 دوشنبه 31 مرداد 1390 نظرات (0)

کتاب از آن تيپ دخترها نباشيد

ويژهخانمها

از آنتيپ دخترها نباشيد و الا به پست همانتيپ پسرها مي خوريد!

آيا فرد تنهايي هستيد که دوست داريد خيلي زود يک رابطه سالم و موثر را آغاز کنيد؟

آيا در يک رابطهناسالم و نامناسب گير کرده ايد؟

آيا ديگر نمي خواهيد تحقير شويد و حرف زور بشنويد؟

آيا فکر مي کنيد نامزدتان نمي خواهد به شما تعهدي داشته باشد؟

آيا فاقداعتماد به نفس هستيد و خود را لايق فرد مقابل نمي دانيد؟

آيا هنوز نمي دانيد چرا نامزدتان شما را ترک کزد؟

آيا از رفتار نامزد يا مرد زندگي تان خسته شده ايد؟

آيا همان دختري هستيد که معني يک رابطه سالم و ابدي را نمي داند؟


کتاب از آن تيپ دخترها نباشيد کتاب از ان تيپکتاب از ان تيپ دخترها نباشيد, خريد کتاب از ان تيپ دخترها نباشيد, کتاب اعتماد به نفس, خريد کتاب اعتماد به نفس, خريد کتاب روانشناسي, خريد کتاب روانشناسي موفقيت, خريد کتاب روانشناسي ازدواج, خريد کتاب روانشناسي رابطه, خريد کتاب روانشناسي روابط, تکنولوژي رابطه, خريد کتاب نوشته باربارا دي انجليس, خريد کتاب نوشته باربارا دخترها نباشيد, خريد کتاب از ان تيپ دخترها نباشيد, کتاب اعتماد ...
mohioll بازدید : 61 دوشنبه 31 مرداد 1390 نظرات (0)

کتاب جسارت عشق

ويژه خانمها و آقايان

جسارتعاشقانه زيستن را فرا بگيريد

عشقحقيقي را در وجود خود کشف و پرورش دهيد

همسر يا نامزدتان راعاشقانه دوست داشته باشيد

مهمترين درس ازدواج يعنيعشق ورزي را ياد بگيريم

کليد برقراري رابطه پايدار در دستان شما خواهد بود

کتاب «جسارت عشق» يک راهنماي 40 روزه است که قلب شما را دوباره به سمت دوست داشتن واقعي همسرتان هدايت مي‏کند.
ازدواج هديه اي زيبا و ارزشمند است
.خداوند ازدواج را راهي براي رهايي از تنهايي،چند برابر کردن کارايي،بنا نهادن خانواده،تربيت فرزندان،لذت از زندگي و بهره مندي از صميميتي خانوادگي مي داند.اما علاوه بر اينها،ازدواج به ما ياد مي دهد که خواهان رشد و پيشرفت باشيم و مشکلات و خود محوري هايمان را با زندگي در کنار همسرمان برطرف کنيم.اگر آماده تعليم باشيم مهمترين درس ازدواج را که توانايي عشق ورزي است را ياد ميگيريم.

اين کتاب در مورد عشق است.در مورد يادگيري و جسارت عاشقانه زندگي کردن است.همراهتان در اين سفر نزديکترين شخص به شما يعني همسرتان است.در اين سفر بايد شجاع باشيد.اگر اين جسارت را بپذيريد بايد بجاي پيروي از قلبتان ، بخواهيد که راهنماي آن باشيد.دنيا به شما مي گويد که از قلبتان پيروي کنيد.اما اگر شما راهنماي قلب تان نباشد شخص يا چيز ديگري اينکار را خواهد کرد.((قلب از همه چيزهاي ديگر فريب آميز تر است.))قلب است که هميشه مي گويد چه احساسي در لحظه درست است.


کتاب جسارت عشق کتاب جسارت عشق. ويژه خانمها و آقايان. جسارت عاشقانه زيستن را فرا بگيريد ... اين کتاب در مورد عشق است.در مورد يادگيري و جسارت عاشقانه زندگي کردن است.
mohioll بازدید : 73 دوشنبه 31 مرداد 1390 نظرات (0)

کتاب آنچه که زنان دوست دارند بشنوند

ويژهخانمها

چه ميزان از مردانشناخت داريد؟

آيا مي خواهيد بهعمق وجود مرد و همسر زندگي خويش دست يابيد؟

آيا مي خواهيد شناخت کافي از عادات و خلق و خوي مردان بدست آوريد؟

آيا دوست داريد که مردان درباره احساساتشان با شما صحبت کنند؟

شناخت مردان برابر است با خوشبختي شما

مردها خيلي سخت از پشت ديوار سکوت بيرون مي آيند.سوالهاي بي جواب زيادي، در مورد مردها وجود دارد و زنها مجبور شده اند براي ياقتن پاسخ اين سوالات به زن هاي ديگري روي بياورند.مردها خيلي ساده تر از زن ها هستند.آنها خيلي راحت تر و بي خيال ترند.مردها متفاوت هستند.مردها نه تنها با سادگي هايشان زنها را آزار مي دهند بلکه با صحبت به زباني متفاوت باعث سر در گمي آنها مي شوند.اين يکي ديگر از دلايل دشوار برقراري ارتباط زن و مرد است.
اگر خواستار يک رابطه قوي و محکم با مردها هستيد اگر مي خواهيد خوشبخت شويد بايد بيشتر در مورد مردها فکر کنيد و آنها را بشناسيد پسمي توانيد با مطالعه همين کتابآغاز کنيد.


کتاب آنچه که زنان دوست دارند بشنوند کتاب آنچه که زنان دوست دارند بشنوند ولي مردان نمي گويند ويژه خانمها چه ميزان از مردان شناخت داريد؟ آيا مي خواهيد به عمق وجود مرد و همسر زندگي خويش دست يابيکتاب آنچه که زنان دوست دارند بشنوند. کتاب آنچه که زنان دوست دارند بشنوند ولي مردان نمي گويند. ويژه خانمها. چه ميزان از مردان شناخت داريد؟

تعداد صفحات : 59

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 586
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 293
  • بازدید ماه : 4,836
  • بازدید سال : 42,773
  • بازدید کلی : 196,783