loading...
mohioll
mohioll بازدید : 52 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

مستند شاخص

مجموعه يازده قسمتي شاخص که به بازخواني مستند آرا وانديشه هاي امام خميني ( ره ) اختصاص دارد ،در ايام مبارک دهه فجر از بخش هاي مختلف خبري وچندين شبکه سيما پخش شد.
مستند شاخص بعد از سيره عملي امام روح الله ومستند نوزده قسمتي دفاع مقدس ، سومين مستندي است که واحد مرکزي خبر در سه سال اخير توليد مي کند.
در مستند شاخص ، با استناد به اسناد تصويري – صوتي ومکتوب ،افکار ومواضع امام خميني ( ره ) در يازده محور: " امام وقانون "، " ا مام و بني صدر"، "امام و فلسطين"، "امام و مردم"، "امام و وحدت"، "امام و استقلال"، "امام و آزادي"، "امام و آمريکا"، "امام و ولايت فقيه"، "امام و توطئه و نفاق" و "امام و جمهوري اسلامي" مورد باز خواني قرار گرفته است.

پخش مستند شاخص در داخل، با حرف و حديث هايي نيز مواجه بود که از جمله ي آن ها، مي توان به حمايت جمع کثيري از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از پخش مستند شاخص در صدا و سيما و نيزنامه ي آقاي حسن خميني و نيز پاسخ آقاي ضرغامي به ايشان در مورد مستند شاخص نام برد.


ستند شاخص دانلود مستند شاخص دوستان عزيز براي اينکه همگي بتونن استفاده کنند ، ... مستند شاخص
mohioll بازدید : 70 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آموزش تعميرات لپ تاپ

ساده و قابل فهم

به سادگي تعميرکار لپ تاپ شويد

آيا براي هر مشکلي مجبوريد لپ‌تاپ و يا نوت بوک خود را به يک مرکز تعميرات ببريد و علاوه بر صرف هزينه هاي بالا ، مدت طولاني را بدون لپ تاپ باشيد ؟
آيا شما هم از اينکه بخواهيد لپ تاپتان رو خودتان باز و عيب يابي کنيد واهمه و ترس داريد ؟
آيا دوست داريد خودتان از عهده تعميرات لپ تاپ خود برآييد ؟
با استفاده از پکيج ارزشمند و بي نظير کمپاني بزرگ Podnutz ميتوانيد مهارت کاملي را با همان سطح کيفيت از تعمير لپ‌تاپ‌هاي مختلف کسب کنيد.
مجموعه آموزشي تعميرات لپ تاپ کمپاني معروف podnutz در قالب 5 ديسک DVD با کيفيت فوق‌العاده HD به زبان انگليسي ساده و روان گرد آوري شده که شما با مشاهده تصاوير براحتي مي توانيد درک مفيدي از اين آموزش داشته باشيد .

روند آموزشي مجموعه به قدري ساده و قابل فهم تهيه شده است که حتي اگر يک کاربر مبتدي باشيد و آشنايي با سخت افزار کامپيوتر نداشته باشيد پس از تماشاي آموزش‌هاي اين شرکت مهارت کاملي را براي تعميرات مختلف لپ تاپ کسب ميکنيد .
در اين سري از آموزشها از نکات ساده تا عيب‌يابي و تعويض هر کدام از قطعات لپ‌تاپ‌هاي مختلف تا آموزشهاي پيشرفته را فرا خواهيد گرفت.


آموزشگاه تعميرات نوت بوک , آموزشگاه تعميرات لپ تاپ , آموزشگاه تعميرات سخت افزار , آموزشگاه تعميرات کامپيوتر , آموزشگاه تعميرات لب تاپ. آموزش تعميرات نوت بوک ...
mohioll بازدید : 62 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آموزش پرورش شترمرغ

کاملترين مجموعه آموزشي ،ساده و قابل فهم

آيا ميدانيد پرورش شترمرغ يک شغل پرسود همراه با تسهيلات بانکي عالي است؟

آيا مي دانيد اجزاي مختلف بدن شترمرغ قابل فروش است؟

اين مجموعه در حال حاضر کاملترين مجموعه آموزشي در کشور ميباشد.پرورش شترمرغ شغلي پر درآمد براي همه افراد با هر شرايط مالي و سني مي باشد.در اين بسته آموزشي کليه مراحل کار به صورت بسيار ساده شرح داده شده است .


آموزش پرورش شترمرغ آموزش پرورش شترمرغ. 1-آموزش پرورش شتر مرغ. شترمرغ بزرگترين پرنده موجود در کره زمين است که به ... جهت مشاهده بخشي از آموزش پرورش شترمرغ اينجا را کليک کنيد ...
mohioll بازدید : 65 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آموزش دفاع شخصي

مناسب براي خانمها و آقايان

بدون نياز به داشتن اندام ورزيده !

تدريس توسط اساتيد معروف دنيا که سالها سابقه آموزش کماندوها و نيروهاي ويژه پليس را داشته اند!

با بهره‌گيري از تمرينات ارائه شده در اين مجموعه آموزشي فيلم‌هاي فشرده ، قادر خواهيد بود در هر محيط و شرايطي از خود دفاع کنيد . دفاع در مقابل دزدان ، متجاوزان و تبهکاران مسلح به سلاح گرم و سرد :

دفاع با دست خالي در مقابل،متجاوز مسلح به چاقو ،متجاوز مسلح به سلاح گرم ،متجاوز مسلح به نيزه يا چوبدفاع از شخص ثالث

استفاده از انرژي حرکتي حريف براي پرتاب کردن او

دفاع با کمک کيف ، کتاب ، شانه ، عينک ، کمربند و ... بر اساس حمله به نقاط حساس بدن


آموزش دفاع شخصي خريد مجموعه آموزش دفاع شخصي, خريد پستي آموزش دفاع شخصي, خريد آموزش دفاع شخصي, خريد اينترنتي دفاع شخصي, دفاع شخصي.
mohioll بازدید : 66 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آموزشي قاليبافي و تابلو فرش

با تمامي اصول ومراحل توليد يک فرش به صورت حرفه اي آشنا شويد

يک آموزش کامل و جامع به همراه تاريخچه ي فرش و آموزش نقوش و حتي رنگ آميزي نخ و الياف بکار رفته در آن ، کاملا حرفه اي و کاربردي در منزل و کارگاهها براي افرادي که علاقه به هنر فرش ايران زمين دارند.

در اين مجموعه مراحل مختلف کار قالي بافي به شيوه بسيار زيبا آموزش داده مي شود و هر کسي که حتي کمترين آشنايي از قالي بافي نداشته باشد تنها با مشاهده اين مجموعه که توسط زبده ترين استادان فرش آموزش داده مي شود به راحتي اين هنر زيبا را فرا گرفته و صاحب شغلي زيبا و مفرح خواهيد شد.
در اين مجموعه آموزشي که براي اولين بار در ايران توليد شده بافت تابلوفرش به شکل بسيار آرام و از زواياي مختلف و از نماي بسيار نزديک با وضوح تصوير بالا بهنمايش کشيده شده و هر شخص تنها با مشاهده اين مجموعه مراحل بافت را از بافت ساده تا نقشه خواني به راحتيمي آموزد.


آموزشي قاليبافي و تابلو فرشآموزشي --> آموزشي قاليبافي و تابلو فرش ... آموزش قاليبافي و توليد تابلو فرش. با تمامي اصول و موارد توليد يک فرش آشنا شوي
mohioll بازدید : 53 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آموزش مکانيک خودرو سمند samand

مکانيک اتومبيل خود شويد

داشتن خودرويي سالم بدون آشنايي با قطعات و نحوه ي کار آنها ممکن هست ولي سالم ماندن خودرو تقريبا غيرممکن. براي اينکه از سلامت خودرو و درست کار کردن آن مطمئن شويم خصوصا قبل از حرکت و مسافرت لازم است آشنايي نسبي با خودروي خود داشته باشيم. اگر خودروي شما سمند است ما در اينجا مجموعه ي آماده نموده ايم که شما را با آن بطور کامل آشنا مي کند. ضمن اينکه اين مجموعه در صورت بروز مشکل در موتور خودرو و يا ديگر اجزا که معمولا بطور مکرربراي صاحبان خودرو اتفاق مي افتد به شما مهارتي مي دهد که بدون نياز به تعميرکار بتوانيد مشکل خودروي خود را رفع کنيد. خصوصا اگر اهل مسافرت با ماشين شخصي هستيد اين مجموعه براي شما ضروري ايست .


آموزش مکانيک خودرو سمند موزش مکانيک خودرو سمند samand سمند را بشناسيم -niazpardaz.com ... کامل ترين آموزش مکانيک خودرو سمند. آموزش مکانيک خودرو سمند Samand به زبان فارسي مکانيک ...samand
mohioll بازدید : 64 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آموزش مکانيک خودرو پژو 405

با اين مجموعه مکانيک ماشين خود باشيد

تصور کنيد مسيري طولاني که در حال سفر هستيد ، به جايي ميرسيد که شايد تا نزديک ترين تعميرات خودرو چند کيلومتر فاصله باشد و شايد هم شب باشد و زمستان ...
بنابراين آشنايي نسبي به سيستم و موتور خودرو مي تواند اطمينان خاطري باشد براي مواقع اضطراري. اگر ماشين شما پژو 405 است آموزش تصويري تعميرات پژو 405 به شما نکاتي را مي آموزد که واقعا مي تواند نياز هاي بسيار زيادي را در استفاده از خودرو پژو 405 رفع نمايد ، و همچنين نکات کوچک ولي در عمل بسيار با ارزش نيز در اين بسته آموزش داده شده است .
اين بسته آموزشي به صورت فيلم به طور مستند و آموزشي به زبان فارسي از کوچيک ترين نکات تا حرفه اي ترين نکات را به شما آموزش ميدهد تا در زمان هاي بسياري در کمتر از چند دقيقه مشکل پيش آمده را برطرف سازيد وشايد اين بسته آموزشي بتواند به شما در سفر ها لذت فراواني هديه کند.


آموزش مکانيک خودرو پژو آموزش مكانيك پژو 405,مجموعه کامل آموزش مکانيک پژو 405,آموزش قدم به قدم مکانيک خودرو پژو 405,تعليقات و زواياي چرخ,جداسازي اجزا داشبور,آموزش جداسازي و معرفي405
mohioll بازدید : 76 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آموزش پخت ماهي

آموزش انواع غذاهاي جديد و امروزي با ماهي

آيا مي دانيد پزشکان مصرف مداوم ماهي هفته اي دو بار را توصيه نموده اند؟

ماهي غذايي است که همواره پزشکان مصرف مداوم آنرا توصيه نموده اند اما گاهي مسائلي مانند يکنواختي مزه و سختي آماده نمودن و مسائل ديگر (!) همواره از استفاده آن در خانواده ها جلوگيري مي کند !
بوسيله اين مجموعه آموزشي که به صورتتصويري و با زبان فارسي آماده شده است، براحتي مي توانيد انواع غذاهاي جديد با ماهي تهيه کنيد و از تغذيه ي درست و سالم خود اطمينان خاطر پيدا کنيد.


آموزش پخت ماهي طبخ ماهي , پخت ماهي , آموزش پخت ماهي , طبخ ماهي , اموزش پخت ماهي , پخت ماهي , روش پخت ماهي , پخت ماهيها , نحوه پخت ماهي , آموزش طبخ ماهي , آ موزش پخت ماهي , اموزش پختن ماهي , ماهي , اموزشپخت ماهي , اموزش پخت ماهي , ماهي , آموزش پخت ماهي , آموزش طبخ پخت ماهي , پختن ماهي , استخدامي شهرداري , پختن ماهي , روش پخت ماهي , روش پخت ماهي و , آموزش طبخ , اموزش طبخ ماهي ,
mohioll بازدید : 58 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

مجموعه سخنراني هاي دکتر علي شريعتي

بيش از 100 ها ساعت سخنراني از بزرگ مرد انديشه

دکتر علي شريعتي در سال 1312 در روستاي مزينان از حوالي شهرستان سبزوار متولد شد. اجداد او همه از عالمان دين بوده اند.... پدر پدر بزرگ علي، ملاقربانعلي، معروف به آخوند حکيم، مردي فيلسوف و فقيه بود که در مدارس قديم بخارا و مشهد و سبزوار تحصيل کرده و از شاگردان برگزيده حکيم اسرار (حاج ملاهادي سبزواري) محسوب مي شد. پدرش استاد محمد تقي شريعتي (موسس کانون حقايق اسلامي که هدف آن «تجديد حيات اسلام و مسلمين» بود) و مادرش زهرا اميني زني روستايي متواضع و حساس بود.


مجموعه سخنراني هاي دکتر علي شريعتي دکتر علي شريعتي مجموعه سخنراني ها. زندگي من، مجموعاً، عبارت است از چندين برنامهي ..... اين هم چندتا از نيايش هاي دکتر علي شريعتي. خدايا: عقيده ي مرا از دست ...

تعداد صفحات : 59

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 586
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 215
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 858
  • باردید دیروز : 258
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,116
  • بازدید ماه : 1,116
  • بازدید سال : 39,053
  • بازدید کلی : 193,063