loading...
mohioll
mohioll بازدید : 49 یکشنبه 01 آبان 1390 نظرات (0)

کتاب داريوش کبير

داريوش که بود و چه کرد؟

در اين کتاب نويسنده بر آن است که توصيف شخصيتها و رويدادهايي که موضوع اين مجموعه را شکل داده اند،اعمال خشونت نادرست،جاه طلبي،استبداد يا جنايتهاي بي رحمانه قهرمان ها و فاتحان را که موجب سوء طن ديگران نسبت به آنها مي شود را بزرگ نمايي نکند.
حکايت بي مسئوليتي و شورش ابسلم،قتل داود،استبداد هرود و تمام حکايتهاي مربوط به جرم در بستري از آرامش،سادگي،بي طرفي و گذشت بيان شده اند طوريکه آنها را به گناه متهم کرده اما مورد غضب و قضاوت متعصبانه خود قرار نمي دهيم.


کتاب داريوش کبير بزرگ, دانلود, دانلود تاريخ تمدن, دانلود کتاب, دانلود کتاب رايگان, دانلود کتاب هاي تاريخي, دانلود کتاي هاي تاريخ و تمدن ويل دورانت, دانلودکتاب, رايگان, کبير, کتاب هاي الکتريکي, کتاب هاي الکتريکي تاريخي, کتاب هاي تاريخي, کتاب هاي رايگان, کوروش, کوروش بزرگ, کوروش کبير
mohioll بازدید : 57 یکشنبه 01 آبان 1390 نظرات (0)

کتاب خانه داري

دانستنيهاي زن خانه دار

گنجينه اي از هنر و اسرار يک کدبانوي نمونه

هر آنچه که يکزن خانه دار بايد بداند

موضوعي که اکثر خانم هاي خانه دار را مشغول مي سازد بحث خانه و خانه داري مي باشد.خانه داري يکي از وظايف اصلي و مهم يک زن در خانه مي باشد.از اين رو ما سعي کرديم که تمام مسائل مهم را که در مورد بحث خانه و خانه داري به کار برده مي شود را در يک جا جمع کنيم و تقديم خانم هاي خانه دار نماييم.منظور ما اين نيست که اين موضوعات جمع آوري شده فقط مختص خانم هاي خانه دار است بلکه مواردي ذکر شده است که حتما به کار آقايان نيز مي آيد.
در اين کتاب سعي شده است که غير از خانه داري،موضوعاتي که به درد يک زن خانه دار مي خورد يادآوري شود.از جمله اين موضوعات بحث بهداشت در خانواده و بحث داروخانه در خانه مي باشد.
بهداشت در خانواده از جمله موضوعاتي است که همه افراد خانواده بايد آن را بپذيرند و از آن پيروي کنند تا محيط خانواده يک محيط سالم و عاري از ميکروب باشد تا افراد خانواده بتوانند در اين محيط سالم به حياط خويش ادامه دهند و از آن لذت ببرند.


کتاب خانه دار,خانهآموزش مهمانداري توصيه هاي,خانه داري توصيه هاي كدبانو توصيه هايي کوتاه و مفيد به خانمهاي کدبانو! جديدترين روش هاي,خانه داري,خانه داري,خانه داري نوين,خانه و,خانه داري خونه داري دانستني هاي,خانه داري دانستني ها زنان شام طعم طعم غذاي خوب غذاي سالم كتاب اموزش,خانه داري كدبانو كدبانو و,خانه داري مهمان مهمانداري نكات,خانه داري نكات,خانه داري براي كدبانوهاي ايراني ! پخت غذاي
mohioll بازدید : 66 یکشنبه 01 آبان 1390 نظرات (0)

کتاب داروشناسي

داروشناسي براي همه

آيا مي خواهيد ازداروها و موارد مصرف آنها شناخت پيدا کنيد؟

با استفاده از اين کتاب ارزشمند مي توانيد اطلاعات کامل و جامعي از داروها،طبقه بندي دارويي ، شکل دارويي و عوارض جانبي آنها کسب نماييد.

يک نمونه از معرفي داروها:

آلومينيوم ام جي اس (Aluminium mg)
طبقه بندي دارويي:آنتي اسيدها
طبقه بندي درماني:ضد نفخ
مصرف در حاملگي:گروه
D
موارد مصرف:درمان نفخ و کاهش اسيد معده
عوارض جانبي:کاهش اشتها،تهوع و استفراغ
موارد منع مصرف:آپانديسيت،نارسايي کليه،يبوست
نکات ضروري:اين دارو اگر يک تا 3 ساعت بعد از غذا و يا هنگام خواب مصرف شود،تاثير بيشتري خواهد داشت-سوسپانسيون را قبل از مصرف تکان دهيد.


کتاب داروشناسي , خانه و خانواده, Medication, Medicine, آشنايي با داروها, آشنايي با قرص‏ها, بيماري, خريد انلاين راهنماي دارويي براي خانواده, خريد اينترنتي کتاب فرهنگ دارويي خانواده, خريد نقدي کتاب فرهنگ دارويي خانواده, خريد پستي کتاب راهنماي داروها, خريد پستي کتاب فرهنگ دارويي خانواده, دارو, دوا, شربت, فروش کتاب فرهنگ دارويي خانواده, قرص, پزشکي
mohioll بازدید : 76 یکشنبه 01 آبان 1390 نظرات (0)

کتاب ميوه درماني

مناسب جهت کليه افراد

آيا از ضرر و زيانداروهاي شيميايي اطلاع کافي داريد؟

آيا مي خواهيد با انواع ميوه ها و خواص درماني و دارويي آنها آشنا شويد؟

سبزيها و ميوه ها تنها منابعي هستند که داراي آهن و املاح معدني و ويتامين ها هستند،اين مواد براي دستگاه بدن ما عليه اختلالات غذايي لازم هستند و از همين منبع است که آهن و املاح معدني آن قابل گوارش و جذب در بدن است.
آهن و املاح معدني و ويتامين هايي که در سبزي ها و ميوه ها وجود دارد آميخته و همراه است با سلولز،تانن،انواع سقز،پکتين،اسيدها و روغن هاي مايع اصلي که در طب ، خواص درماني آنها مدت هاست شناخته و معروف شده است.
در صنايع داروسازي،اين مواد
را از انواع سبزي ها و ميوه ها استخراج مي کنند و آن را در معالجه و درمان انواع بيماريها بکار مي برند.اکتشافاتي که با پني سيلين و تيروتريسين و آنتي بيوتيک هاي ديگر که در اصل نباتي هستند به عمل آمده است دانشمندان و پزشکان را وادار کرده است اسرار گياهان دارويي را کشف کنند.در آمريکا آزمايشگاه هاي مجهز و علمي بنيان گذاري شده و دانشمندان شب و روز در اين لابراتوارها درباره خواض غذايي و درماني سبزي ها و ميوه ها پژوهش و آزمايش مي کنند و هر ساعت به يکي از اسرار پوشيده طبيعت پي مي برند که هر يک از آن اسرا براي جامعه بشري موجب اعجاز و شگفتي است.


کتاب ميوه درماني کتاب ميوه درماني مناسب جهت کليه افراد آيا از ضرر و زيان داروهاي شيميايي اطلاع کافي داريد؟ آيا مي خواهيد با انواع ميو ه ها و خواص درماني و دارويي آنها آشنا
mohioll بازدید : 50 یکشنبه 01 آبان 1390 نظرات (0)

کتاب تغذيه کودکان

شامل نکاتتغذيه اي و دستور آشپزي

آيا مي دانيد در سنين مختلف چه غذايي به کودک دلبندتان بدهيد؟

آيا مي خواهيد ذائقه کودک خود را به انواع مواد غذايي عادت دهيد؟

آيا مي دانيد با کودک در زمان غذا دادن چه رفتاري داشته باشيد؟

آيا کودک شمابد غذا است و شما کلافه شده ايد؟

آيا به دنبالغذاهاي مناسب و مقوي و دستور پخت آنها مي باشيد؟

آيا مي دانيد چه خوراکيهايي براي کودکان ممنوع و خطرساز هست؟

چرا کودکان شمالاغر،چاق و يا قد کوتاه هستند؟


کتاب تغذيه کودکان تربيت فرزند, آشپزي, آموزش آشپزي, تغذيه, تغذيه نوزادان, تغذيه کودکان, غذاهاي نوزادان, غذاي کمکي, نوزاد
mohioll بازدید : 50 یکشنبه 01 آبان 1390 نظرات (0)
چهار قانون طلايي لاغر شدن طلايي چهار قانون طلايي لاغر شدن. کتاب چهار قانون طلايي لاغر شدن. ويژه خانمها و آقايان ... گامهايي ساده به سوي موفقيت * آيا خانه و خانواده,بي اشتهايي,رژيم غذايي,زيبايي,زيبايي اندام,سلامتي,سوء حاضمه,سوخت و ساز بدن,غذا خوردن,لاغر شدن,ورزش,چاقي,کاهش اشتها,کاهش وزن,گرسنگيآن واقعا اين گونه است . ...
mohioll بازدید : 51 یکشنبه 01 آبان 1390 نظرات (0)
کتاب شور و عشق زندگيتکنولوژي رابطه, خريد شور و عشق زندگي, خريد کتاب روانشناسي, خريد کتاب روانشناسي ازدواج, خريد کتاب روانشناسي رابطه, خريد کتاب روانشناسي روابط, خريد کتاب روانشناسي شور و عشق زندگي, خريد کتاب روانشناسي موفقيت, خريد کتاب شور و عشق زندگي, خريد کتاب نوشته باربارا, خريد کتاب نوشته باربارا دي انجليس, کتاب اعتماد به نفس, کتاب شور و عشق زندگي
mohioll بازدید : 67 یکشنبه 01 آبان 1390 نظرات (0)

کتاب اعتماد به نفس

ويژهخانمها و آقايان

آيا شما فرديخجالتي ، فاقد اعتماد به نفس کافي و گوشه گير هستيد؟

آيا در اجتماع خود را پايين تر از ديگران مي پنداريد؟

آيا مي دانيد چه عواملي در رسيدن به حس اعتماد به نفس موثر هستند؟

آيا مي خواهيددريک لحظه اعتماد به نفس تان را شکل دهيد؟

دوست داريد مدام از شما بپرسند چطور اينقدر اعتماد به نفس داريد؟

حقيقت اعتماد به نفس بسيبار ساده اما عميق است وقتي ذات حقيقي اعتماد به نفس را دريافتيد قادر خواهيد بود که منبع دروني قدرت بي نهايت خود را کشف کنيد قدرتي که بيش از حد تصورتان به شما آرامش و انگيزه خواهد داد.
آيا تا به حال فکر کرده ايد که دوست دارم اعتماد به نفس بيشتري داشته باشم؟آيا منتظريد که وقتي اعتماد به نفس بيشتري پيدا کرديد،کارهاي خاصي انجام دهيد؟آيا تا وقتي که احساس بهتري نسبت به خودتان پيدا کنيد نوشتن فلان کتاب،کشيدن فلان تصوير،شروع يک کار جديد يا قرار گذاشتن با فرد مورد علاقتان را به تعويق مي اندازيد؟آيا گوشه اي نشسته ايد، يا آنقدر که دوست داريد فعاليت نمي کنيد به اين اميد که روزي اعتماد به نفسي که در جستجويش هستيد به طرز معجزه آسايي ظهور کند؟آيا احساس مي کنيد با اينکه تا حدي به موفقيت و پيشرفت در زندگيتان رسيده ايد،در درونتان هنوز آن قدر که دوست داشتيد خودتان را قوي و مطمئن نمي دانيد؟


کتاب اعتماد به نفسكتاب فوق براي اغلب كساني كه مضطرب و فاقد اعتماد به نفس هستند مفيد است .به اين ترتيب با 10 روز مراقبت از خود ورعايت نكات اين كتاب به اعتماد به نفس سرشار دست ..
mohioll بازدید : 51 یکشنبه 01 آبان 1390 نظرات (0)

کتاب چرا زنان خسته به نظر مي رسند

ويژهخانمها

آيا شما دچارکم خوابي و استرس و نگراني هستيد؟

آيا بي حوصله ، خسته و افسرده به نظر مي رسيد؟

آيا مي خواهيد از علت خستگي و ساير مشکلات خود مطلع و آنها را برطرف سازيد؟

زماني که افراد جامعه مبتلا به فشارهاي روحي (استرس) هستند ميزان قند خون آنها به نسبت کاهش مي‏يابد. دکتر اسميت معتقد است که اين امر موجب مي‏شود تا کلسيم، منيزيم و ويتامين‏هاي B در بدن جذب نشوند و بدن به تدريج فاقد اين موارد مي‏شود. اگر اين کمبود با خوردن و نوشيدن مواد حاوي ويتامين و مواد معدني و حتي قرص‏هاي جانشين اين مواد از بين نرود بدن با عوارض بدتري روبرو خواهد شد. در اين کتاب دکتر اسميت راه حل اين مشکل را خوردن قرص‏هاي محتواي اين مواد معرفي مي‏کنند زيرا لازم است تا ويتامين‏ها و مواد معدني به ميزان کافي در برنامه غذايي وجود داشته باشد.اکثر زنان بيش از حد معمول کار و فعاليت مي کنند و در مقابل به خورد و خوراک خود کم اهميت هستند و غذاي کمي را ميل مي کنند و تنها به فکر کاهش وزن هستند و در نتيجه فرمول زير کامل مي شود:
خواب کم+غذاي کم+پذيرفتن مسئوليت زياد=خستگي مفرط و افسردگي

به شما قول مي دهيم که در اين کتاب از علت خستگي خود و راهها و شيوه هاي برطرف کردن آن مطلع شويد.شما در اين کتاب مي توانيد از تمامي موارد از قبيل چگونگي مصرف درست ويتامين ها و چگونگي مقابله با بي خوابي و يا تغيير عادات روزمره آگاه شويد.


کتاب چرا زنان خسته به نظر مي رسندتصوير جلد کتاب چرا زنان خسته به نظر ميرسند؟: PMS, استرس, افسردگي, براي جلوگيري از خستگي چه کنيم؟, خستگي, خستگي بدن, قاعدگي, قند خون, مبکتاب چرا زنان خسته به نظر ميرسند, خريد کتاب چرا زنان خسته به نظر ميرسند ...ارزه با استرس, .. , موفقيت, PMS, استرس, افسردگي, براي جلوگيري از خستگي چه کنيم؟, خريد پستي کتاب چرا زنان خسته به نظر مي‏رسند؟, خريد کتاب چرا زنان خسته به نظر مي‏رسند؟, خريد کتاب چرا زنان خسته هستند؟, خستگي, خستگي بدن, قاعدگي, قند خون, مبارزه با استرس, مبارزه با افسردگي, پريود, چرا زنان خسته هستند؟, کاهش استرس, کمبود آهن, کمبود منيزيم.‏‏‏
mohioll بازدید : 56 یکشنبه 01 آبان 1390 نظرات (0)

کتاب صد و يک روش رمانتيک بودن

ويژه خانمها و آقايان

چگونه يک ارتباط و زندگي عشقولانه و دلپذير با نامزد يا همسر خود داشته باشيم؟؟

يکصد و يک روش منحصر بفرد ، براي شروع حس عاشقي و رمانتيک بودن تقديم به شما.

اگر خالصانه و عاشقانه يک قدم در راه عشق برداريد مطمئن باشيد که عشق براي رسيدن به شما چند قدم برميدارد.کافيست که خودتان بخواهيد.فقط خودتان بخواهيد.


کتاب صد و يک روش رمانتيک بودن تصوير کتاب صد و يک روش رمانتيک بودن: تصوير جلد کتاب صد و يک روش رومانتيک بودنروش رومانتيک بودن. چشمان سرشار از عشق; نگاه کردن; به چشمان معشوق ... - 101 کتاب صد و يک روش رمانتيک بودن. کتاب چرا زنان خسته به نظر مي رسند. لينكهاي مفيد. آگهي و ... روش خريد: ابتدا کالاي مورد نظر خود را درب منزل يا محل کار، در ...عشق و ازدواج, ازدواج, باربارا دي آنجليس, رمانتيک, رومانتيک, عشق, عشق و ازدواج

تعداد صفحات : 59

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 586
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 226
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 369
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 985
  • باردید دیروز : 258
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,243
  • بازدید ماه : 1,243
  • بازدید سال : 39,180
  • بازدید کلی : 193,190